2016. szeptember 16., péntek

Heti jelentés

Jól telt a hét, csak elfáradtam így hét végére. Ma sütöttem sajtos rudat. Megjött az AVON rendelésem, benne egy órával, egy narancsbőr elleni krémmel, rengeteg lakkal, egy szárazsamponnal, és smink fixáló spray-vel. Elkezdtem egy kúrát a hajamra, ricinusolajjal kenem hetente egyszer, hogy erősödjön. Továbbá gyógyteákat iszom, máj tisztítót, és hársfavirág teát, köhögés ellen, ugyanis dohányzom, és gyakran köhögtem. De mióta iszom, alig köhögök. Holnap szüretelni megyünk. De a leglényegesebb, hogy a héten megkaptuk az előző havi munkánk statisztikáját, és én 102%-os voltam. Büszke vagyok magamra. Vannak nálam gyengébbek, de jobbak is. Azért én elégedett vagyok ezzel. Ebben a hónapban is jól állok. Muszáj is, mert az e havi munkám statisztikája már beleszámít a teljesítményértékelésembe, ami alapján a jövő évi prémiumot fogom kapni. 





Ma megkaptam az Erzsébet kártyámat, rajta 24000 Ft-al. Van miből vásárolnom.

Most pedig következzen egy tipp, amit Schobert Norbi osztott meg facebook-on. Hétfőtől kipróbálom. (Katt az alábbi címre!)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése