2016. szeptember 10., szombat

A hét történései

Hétfőn összeköltöztünk a párommal. Jól telt a hét. A munka is jól ment, és utána sokat pihentem. Tegnap főztem! Ez nálam nagyon nagy szó. A párom anyukája segített. Ma pedig segítettem sütni. Mostam két adagot, most van bent a harmadik. Holnap pedig takarítás. Ma meglátogattuk a szüleimet. Elhoztam a vízipipámat, és már ki is próbáltuk. Hétfőn megjön az AVON rendelésem. Már nagyon várom.

A héten mondta a páromnak az egyik főnökünk, hogy januártól nem dolgozhatunk együtt. Nekem határozott idejű szerződésem van, ami decemberben jár le, szóval még azt is meg kell kérdeznem, maradhatok-e. De a párom szerint nincs félnivalóm, azt mondta ugyanis ez a főnök neki, hogy szakmailag meg vannak elégedve a munkámmal, és ha arról van szó, keresnek nekem másik helyet cégen belül. Még az is elképzelhető, hogy olyan helyre kerülök, ahol nem kell majd telefonálnom.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése